Σάββατο 23 Ιουνίου 2018

Ευτυχώς στη δυστυχία μου


Ευτυχώς στη δυστυχία μου

Μα δεν μου ΄πες πότε ξαναπήγες στην Τουρκία να παρακολουθήσεις τις εκλογές, πρώτη φορά νομίζω, προοδεύεις, και δίνεις την εντύπωση πως για την πληροφόρηση κάνεις το παν, αλλά μήπως με προετοιμάζεις να γίνει τουρκόπουλος, να μου δώσεις και το μεταλλικό περιβραχιόνιο, να πάρω τα όρη κα τα παραρά, να καταγγέλλω τις κατσίκες που μπαίνουν σε ξένα χωράφια, κι εσύ εκεί τι ζητάς, μπορούσες να μάθεις τα αποτελέσματα και ικανόν τη κακία, μήπως περιμένεις τον ελευθερωτή σου και δεν το ΄ξερα, η να μάθεις από πρώτο χέρι επί ποίου σουλτάνου φόρεσες το φερετζέ και το φέσι; Είναι λέει φτηνά τα πετρελαιοειδή και πάει με το στόλο του, γεμίζει βενζίνη κι έρχεται, αλλά μας πειράζουν οι αναθυμιάσεις κι οικολόγοι διαμαρτύρονται, δεν είναι λέει ευρωπαϊκών προδιαγραφών, ενώ αν ήταν….κι οι τελώνες με τους φαρισαίους περιμένουν το γενικό εισαγγελέα να αποφανθεί, οι κάρτες  πληρώνουν σε ευρωπαϊκό νόμισμα αντί σε τουρκικές λίρες, δεν ξέρουμε και τι επιτρέπεται πια να γράφουμε με το τούτο το γλωσσάρι, που κόκκαλα δεν έχει μα δεν μπορεί να τσακίσει των Ελλήνων τα ιερά, κι έτσι με τις αναθυμιάσεις, με το τούρκικο κοκκινάδι στα σαρκώδη χείλη, με το πλαστικό χρήμα, πούλησαν τόσοι και τόσοι την ψυχή, εγώ γραικός γεννήθηκα γραικός θε να πεθάνω, ευτυχώς που βγαίνουν παραπούλια να πνάζει η ψυχή μου.