Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2024

τα μέτρα

 

ΤΑ ΜΕΤΡΑ

Από όλα τα μέτρα που προσφέρει ο πρόεδρος στους τουρκοκύπριους (που μας υπενθυμίζει πως είναι  κι αυτοί πολίτες της Κυπριακής Δημοκρατίας, θέλω κι εγώ θέλω κι εγώ, πολίτης χωρίς υποχρεώσεις, με μόνο δικαιώματα, στα οποία κατά καιρούς προστίθενται και άλλα και άλλα από τους γαλαντόμους προέδρους μας) από όλα λοιπόν τα δικαιώματα μου άρεσαν εκείνα τα ξυδάτα, αγγουράκια αθασούθκια πιπερούδκια ξυδάτα, να μας φέρνουν να τραβούμε καμιά σαν θυμώνουμε και να την τσιλλούμε με το ξυδάτο, κι ύστερα καφέ΄  τώρα μας έλειψε ο καφές; Τόσους και τόσους με τόσες πολλές μηχανές κατασκευής του καφέ και τόσους ντελιβεράδες να σου φέρνουν τον πρωινό, απογευματινό, όπου κι αν είσαι, ο καφές μας έλειπε από τα Κατεχόμενα; Ας είναι. Την μολοχία ακουστά την είχα, μου άρεσε το όνομα,  μέχρι που είδα τελευταία ολόκληρη συζήτηση στο φέιζπουκ γι’ αυτήν. Τώρα θα μας έρχεται κι αυτή από τα Κατεχόμενα, οπότε κι εμείς οι τρεις στον καφενέ, ξυδάτα μολοχία και καφέ, βρε δε βαριέ βρε δεν βαριέσαι αδελφέ. (Αδέλφια μου αλήτες, σύνοικοι και συμπολίτες!!!)