Τρίτη 16 Ιουνίου 2020

την σήμερον ημέραν


ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΟΝ ΗΜΕΡΑΝ
-«Έχω κι εγώ πονοκεφάλους…»
Μπορεί να ‘ν τα χάπια
που μας έδωσε ο γεροντολόγος
Περνώντας έξω από το υπουργείο
Μπορεί να είναι οι αναλυτές
που μας στριμώχνουν στη γωνία
Να δεχθούμε, να δώσουμε κι άλλα
Να φορέσουμε σκούφο
Να ναι κόκκινου χρώματος
Με γαλάζια πολλή πολλή θάλασσα.
-Όχι, λέει ο άλλος, εσύ ο Ελληναράς
Να πάρεις τα όπλα και γιούργια…
-Δεν είναι έτσι τα πράματα, λέει ο άλλος ειδικός:
Υφαλοκρηπίδα και χωρικά ύδατα  
υδατάνθρακες και αεριούχα
είναι για το φαείν και το πιείν…
-Όλα λάθος. Δεν ακούσατε κι εμένα
Που σας τα ‘ λεγα, λέει ο άλλος…
Η Τουρκία, η Λιβύη, η Αίγυπτος και το Ισραήλ
Κι η Ρωσία κι η Αμερική κι ο Γιωργάκης
Που χορεύει τσιφτετέλι
Όλοι μαζί μαγειρεύουν στα μαγειρεία της Πολιτικής,
Που εμαείρευκεν φατζιήν…
-Έχω κι εγώ πονοκεφάλους…