Σάββατο 3 Ιουνίου 2023

παρατράγουδα μαθητικών εκδρομών

Παρατράγουδα μαθητικών εκδρομών

Σύνηθες φαινόμενο τα παρατράγουδα στις μαθητικές εκδρομές.

Στο εσωτερικό ακούμε συχνά για την εκδρομή στην Κακοπετριά, οι εντόπιοι παραπονούνται για οχληρία, για να μην πούμε άλλα, στο μεταξύ ο αναλαμβάνων πρόεδρος του σχολείου μπορεί να εξοικονομήσει και αρκετά χρήματα για να αγοράσει αυτοκίνητο, είναι κοινό μυστικό, όλα γίνονται χωρίς την έγκριση του σχολείου ή του υπουργείου, μεγάλωσαν τα παιδιά, μάς κάνουν ό τι θέλουν, περνούν τα χρόνια και επαναλαμβάνονται τα ίδια, σύνηθες φαινόμενο, και θα είναι μεγάλη δυστυχία μια χρονιά να μην πάνε τα παιδιά στην εσωτερική δική τους εκδρομή με όλα τα ως άνω.

Είναι όμως και το εξωτερικό, Μεγάλη Βδομάδα κάποτε και άνοιγαν τα νυχτερινά κέντρα μεγάλη Παρασκευή, γιατί ήθελαν τα παιδιά μας διασκέδαση, όσο για ξενοδοχεία, ό τι πρόχειρο, κλειστά όλο το χρόνο, αλλά τις μέρες των μαθητικών εκδρομών άνοιγαν διάπλατα, μουχλιασμένα και απαράδεκτα. Όταν μια χρονιά μου συνέβη να συνοδεύσω, και αντιμετώπισα τα ίδια που ήρθαν στο φως χτες, τέλος Μαΐου, ο ταξιδιωτικός ΘΒ007 μου ζήτησε να πάω στον αστυνομικό σταθμό της περιοχής και να καταγγείλω την κατάσταση, γι’ αυτό και φεύγουμε από το ξενοδοχείο. Βρήκαμε άλλο κατάλυμα, κι ύστερα από καιρό, μερικούς μήνες, μου έρχεται κλήση από το δικαστήριο της τάδε πόλης της μητέρας πατρίδας, κατηγορούμαι πως κακολόγησα- δυσφήμησα το τάδε ξενοδοχείο και πρέπει να παρουσιαστώ στο δικαστήριο, μέρες εξετάσεων και απολυτηρίων στους μαθητές, τηλεφωνώ στον τότε γενικό εισαγγελέα μακαριστό, να πας μου λέει και μη μπλέξεις το υπουργείο. Γιατί, λέω, πήγα ως ιδιώτης με την οικογένειά μου ή ως διευθυντής σχολείου με τους μαθητές μου; Υπάλληλος του υπουργείου είμαι, γιατί να αναλάβω μόνο εγώ την ευθύνη; Τσιμουδιά ο γενικός, εμείς δε έχουμε να σου προσφέρουμε τίποτε. Ακάλυπτος που λέει και ο Ακάλυπτος,  ο σύλλογος των καθηγητών ευτυχώς συμπαραστάθηκε βράχος, πόσα θέλει να ξεμπερδεύουμε; Είχαμε κάτι ρετάλια από τις εκδρομές, βάλαμε δικηγόρο εκεί, πήγε, μπούκωσε τα χρήματα στον ξενοδόχο, κι άλλη φορά, να σας βράσω.