Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2019

ρατσισμός


Ρατσισμός

Το πρόβλημα του ρατσισμού μπήκε στα σχολεία μέσης εκπαίδευσης εδώ και καμιά δεκαριά χρόνια, και εξακολουθεί να θεωρείται πρωτεύον θέμα, γι’ αυτό τα παιδιά μας καλούνται κάθε χρόνο να γράψουν έκθεση για τον ρατσισμό, να διαβάσουν κείμενα, να να να.

Δυστυχώς η ύπαρξη της τουρκικής απειλής, καθημερινής και σε ανώτατο επίπεδο, δεν αναφέρεται καν στα σχολεία. Κανένας δεν μιλά για τον κίνδυνο που αντιμετωπίζουμε να εξαλειφθούμε από τα πατρικά χώματα, κανένας δεν αναλαμβάνει να μιλήσει και να διαφωτίσει τα παιδιά μας για τα σχέδια της Τουρκίας τα οποία από τη δεκαετία του 1950 έχει καταρτίσει και θέσει σε εφαρμογή με επιτυχία οφθαλμοφανέστατη.

Και ενώ αυτό είναι το πρόβλημά μας, κινδυνεύει η ίδια η ύπαρξή μας, οι υπεύθυνοι του Υπουργείου Παιδείας, ακολουθώντας οδηγίες της Ευρώπης, επαναλαμβάνουν το ίδιο θέμα  για το ρατσισμό, ενώ άλλη είναι η πραγματικότητα και αλλού είναι ο κίνδυνος.

Ποια ήταν και είναι τα σχέδια της Τουρκίας για την Κύπρο από τη δεκαετία του ΄50;

Ποιες ενέργειες έκαμαν οι Τούρκοι στην Κύπρο και στην Τουρκία για να διχοτομήσουν το νησί;

Ποιες τουρκικές οργανώσεις έθεσαν σε εφαρμογή την μετακίνηση πληθυσμών με απώτερο σκοπό το διαχωρισμό των κοινοτήτων;

Με ποιο οπλισμό και στρατιωτικές ασκήσεις κατάφερε η τουρκική μειονότητα στον τόπο να αναγκάσει την πλειονότητα να συμπτυχθεί στο νότιο μέρος του νησιού και να κινδυνεύει ακόμα;  

Τι λεν οι εκπαιδευτικοί; Τι λεν τα παιδιά; Τι λεν οι γονείς; Είναι δευτερεύοντα αυτά τα θέματα; Μα αν εξαλειφθείς από το χάρτη ως ελληνική χριστιανική κοινότητα της Κύπρου, τι να κάμεις το σεβασμό των άλλων, του χρώματος και των ιδεών και των αντιλήψεων και ιδιαιτεροτήτων του; Πρώτο καθήκον μας είναι η ίδια η επιβίωσή μας. Ιεραρχήστε τις ανάγκες μας, κύριοι του Υπουργείου Παιδείας, και μη βρίσκετε έτοιμες λύσεις καταφεύγοντας σε δευτερεύοντα προβλήματα.