Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

Τα σπίτια μου

Τα σπίτια μου
Στέλιος Παπαντωνίου

Όσα κεραμίδια δεν έριξαν τα τουρκικά στρατεύματα
τα πήρε ο δήμαρχος
τα' καμε πλακάκια για τα μπάνια
τα δημόσια ουρητήρια
και τις κεντρικές πλατείες
με τα νυχτερινά μπαράκια και τις κακόφημες επιγραφές

Τώρα έρχονται οι ελεγκτές της εναερίου κυκλοφορίας
και μας λεν πως οι παραβάσεις θα πρέπει να πληρωθούν
οι παρανομούντες να παρακαθήσουν σε νέες εξετάσεις
για να επαναπροσληφθούν
με υψηλότερους μισθούς 
και κλίμακες δυσβάστακτες για τον κοσμάκη,

Τα σπίτια μού τα πήραν
και τώρα περνώ έξω από τον κήπο μου
με χαιρετά η κόκκινη τριανταφυλλιά 
κι εγώ πρέπει να έχω την έγκριση του καθεστώτος 
για να ανταποδώσω

Το καθεστώς είναι παράνομο
η καθεστηκυία τάξη παράνομη

κι η αγάπη μου για το σπίτι μου 
κινδυνεύει να κηρυχθεί  παράνομη

καταλαβαίνεις;