Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2021

τα εισόδια

 

ΤΑ ΕΙΣΟΔΙΑ

Τα εισόδια της κόρης, στο πανεπιστήμιο, Αμερική ήθελε το παιδί, έκατσε μόνη, διάλεξε από έναν μεγάλο κατάλογο, είχε κάμποσα αστεράκια, βραβευμένο ξακουστό, εδώ θα πάω, με τη βοήθεια του Θεού, αλλά λεφτά δεν έχουμε να πάω μαζί σου, μόνη θα πας να διασχίσεις τους αέρηδες, είχα κάμει παρόμοιο ταξίδι προηγουμένως, κάτι ήξερα, εδώ να προσέχεις, εδώ θα βρω κάποιον να σε βοηθήσει, καλή ώρα την βοήθησε, στο τάδε αεροδρόμιο συμβαίνει αυτό, πρόσεξε πού θα αλλάξεις αεροπλάνο, κάτι τέτοιο τρελά, τω καιρώ εκείνω, ξεκίνησε, ήταν μια πόλη κάπου στο αχανές, βρήκε ταξί λέει και την πήρε στο οικοτροφείο, εκεί και τα εισόδιά της, αλλά εγώ στην αγωνία μου γέμισα κοκκινίλα, μέχρι να πάρω τηλεφώνημα, έφτασα. Έγιναν και τα εισόδια, πέρασαν τα χρόνια, πάμε τώρα για δεύτερο, αλλά στην Αγγλία αυτή τη φορά, η αλήθεια κάθε φορά που ερχόταν μου έφερνε και μια γραβάτα, οπότε εγώ είχα να πω πως φορούσα τις πιο ακριβές γραβάτες του κόσμου, αφού η κάθε μια μου κόστιζε χιλιάδες, τω καιρώ εκείνω, λέμε. Μια και θα μπαίναμε στην Ευρωπαϊκή Ένωση να ειδικευτεί σε θέματα Ευρωπούλας, άλλα εισόδια εκεί, τελειώνει με το καλό, ανοίγουν θέσεις στο Υπουργείο Εξωτερικών, περνά από την εσωτερική επιτροπή, άριστα, γραμμένα είναι και γραμμένη την έχουν, πάει στην επιτροπή της δημόσιας που λένε, έρχεται πίσω, ξέρεις με ρώτησαν για το έργο του αγίου Νεοφύτου και για τις εκδόσεις του, τι λες καλή μου, αυτά. Άντε και δεύτερη φορά, άριστα στην εσωτερική επιτροπή του Υπουργείου, μηδέν από μηδέν στην επιτροπή δημόσιας υπηρεσίας, έρχεται μια μέρα στο σπίτι ένας πρέσβης, έφερε την κόρη του να της δώσω λίγα μαθήματα ελληνικά, βλέπει την κόρη μου, τι σου είναι το κορίτσι; Η κόρη μου, λέω, που δεν ηξιώθη εισοδίων στο Υπουργείο σας: Εγώ, μου λέει, γι’ αυτό το κορίτσι έδωσα την παύση μου από πρόεδρος της εσωτερικής επιτροπής του Υπουργείου Εξωτερικών, γιατί μου είχε κάμει δυο φορές εντύπωση, ρωτούσα αν προσελήφθη, μου έλεγαν όχι και τους τα παράτησα. Τρίτη φορά για δημόσια, σηκώνεται πρωί, αρχίζει τους εμετούς, δεν πάω πατέρα, μου λέει, άκου παιδί μου εγώ δεν γέννησα καμιά κόρη για να μου την κακοποιεί ο ένας και ο άλλος, κάτσε εδώ, και θ’ ανοίξουμε τη δική μας δουλειά, κανένα να μην έχεις ανάγκη, κι έτσι έκαμε άλλα εισόδια, στο πατρικό φροντιστήριο, υγεία να έχουμε.